dimarts, 7 d’agost del 2007

La compra del bitllet

L’inici d’un viatge sempre es emocionant. La sensació del desconegut, de conèixer móns nous i de conèixer gent nova, es una de les barreges mes emocionants que existeixen almenys per a mi. Ja fa temps que pensava que tenia que entrar en aquest nou mon dels blogs, però suposo que l’últim any boig i perquè no reconeixeu la mandra, havia retardat la meva compra del bitllet, fa una setmana que vaig comprar un bitllet. Que espero que serveixi per conèixer nova gent i noves opinions i per donar a conèixer les meves, encara que suposo que la majoria de vegades siguin molt poc interessant. Per a mi aquest blog serà un viatge d’aquells que tots voldríem fer sense cap destinació immediata però il·limitat en el temps.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Criatura!
Sóc el teu primer comantari??!!!
Espero i desitjo que aquest nou viatge que comences sigui molt llarg i amè.
T'anirem seguint la pista.
Salut i fins aviat.

Anònim ha dit...

Hola noi, espero que sigui un viatge ple d'aventures i de coneixences.
Enhorabona i endavant, anirem seguint la teva estel·la
Salut

Anònim ha dit...

Hola Óscar.
És la primera vegada que accedeixo a un Blog, i la veritat no se com funciona tot això. En tot cas em sembla molt bé la teva iniciativa i el teu desig de compartir amb nosaltres les teves opinions.
Bon viatge i de moment bon estiu.
Com que de moment accedeixo a travès de l'anònim i no vull ser-ho, m'identifico.
Manel Gener.

Laura Abella ha dit...

Hola Òscar!
ole ole que t'has tret bitllet de blog!!

Ja veuràs que és absolutament drenant!
sort